środa, 15 lutego 2012

Influencers

Na jesieni znalazlam bardzo inetersujacy film na Vimeo pt. "Influencers", ktory zainspirowal mnie do zupelnie nowego toku myslenia na temat tzw "brandingu" - w dzisiejszym swiecie, reklama marki moze byc wszystkim. Reklamy sprzedaja nam produkty, ktore staja sie sposobem na zycie i opisuja status spoleczny osoby posiadajacej go, moga tez opisywac przynaleznowsc do konkretnej grupy. Produkty markowe zawsze sa warte znacznie wiecej, wlasnie ze wzgledu na idee, ktora ze soba niosa. Tego rodzaju status marki mozemy zobaczyc chociazby przy firmach takich jak Adidas, Converse, lub przy nazwiskach projektantow jak Prada, czy Yves Saint Laurent. Film Influencers mowi na temat ludzi, ktorzy potrafia zaszczepic ten rodzaj idei i "zaczarowac" tlum tak by podozal za nimi i nasladowal ich. Te same mechanizmy moga dzialac w reklamie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz